Перепрошуємо 😔 Ми працюємо над удосконаленням нашої роботи. Явище тимчасове. Але необхідне.

Пн-Пт: 9:30-18:30

Простий обмін та повернення

Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні ?
Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару ?
Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.

1Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню

кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере такий товар і поверне гроші. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів теж можливе повернення,

але не окремих позицій, а всієї посилки.

Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.

2Якщо проблема виявлена ​​пізніше

коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який хотіли б повернути та

надішліть у Telegram-аккаунт @haircheck.
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.

Навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві

Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.
Будь ласка
обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару
при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.
danger-icon scan-icon
Наш менеджер запропонує можливі рішення,
а в разі обміну або повернення товару організовує візит кур'єра або розповість, як відправити посилку нам.
heart-icon
Орієнтовно протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки
ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення
грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
box-icon return-icon

Оберiть мову

preloader